logo-loader
Achiziții

Achiziție Privind Organizarea Și Desfășurarea Trainingurilor Și Vizitelor De Studiu Dedicate Dezvoltării Abilitaților Antreprenorilor Locali

Vizite: 86
Data publicării: 29.07.2024

Context: Solidarity Fund PL în Moldova este Sucursala din Chișinău a Fundacja Solidarności Międzynarodowej, Varșovia, fundație de stat, gestionată și co-finanțată de Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Polone, creată pentru a contribui la dezvoltarea țărilor din vecinătate. 

În 2023, Solidarity Fund PL a finalizat cu succes procesul de obținere a certificării UE „Pillar Assessment”, alăturându-se grupului de entități cu capacități mai mari de accesare a fondurilor europene.  

Despre activitatea Solidarity Fund PL în Moldova puteți afla mai multe aici.  

Solidarity Fund PL în Moldova, Vă invită să faceți o ofertă pentru executarea comenzii. 

Descrierea achiziției:  

Termenul de referință vizează selectarea unei organizații calificate pentru a presta servicii de desfășurare a training-urilor și vizitelor de studiu destinate beneficiarilor Fondului de Dezvoltare Locală LEADER-UE 3.0,  parte a componentei 4 a Programului „EU4Moldova: Comunități Locale”, finanțat de Uniunea Europeană, Ministerul Federal German pentru Cooperare Economică şi Dezvoltare (BMZ), Cooperarea Austriacă pentru Dezvoltare (ADC) și Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Polone – Asistența Poloniei, și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ), Agenția Austriacă pentru Dezvoltare (ADA) și Solidarity Fund PL (SFPL) în Moldova. 

Scopul principal  al acestei achiziții este de a îmbunătăți competențele și cunoștințele beneficiarilor fondului în domenii precum agricultura, apicultura, turism, eficiența energetică și al altor domenii relevante pentru dezvoltarea locală. 

Rezultate așteptate: 

  1. Rezultatele sondajului destinat beneficiarilor pentru a identifica tematicile a 4 training-uri; 
  1. Plan de desfășurarea a training-urilor și a vizitelor de studiu inclusiv cu identificarea a experților care vor fi implicate în livrarea informației; 
  1. Agende, listele participanților și materiale prezentate în cadrul celor 4 training-uri și a 2 vizitele de studiu; 
  1. Raport de îndeplinire a sarcinilor, inclusiv evaluarea satisfacției participanților față de evenimentele desfășurate și informațiile livrate.  

Toate detaliile privind cerințele tehnice le puteți găsi în Termenii de Referință ai achiziției.

Dosarul va conține următoarele documente: 

  1. Licență/ Autorizație de activitate (după caz); 
  1. Portofoliu cu descrierea detaliată a experienței persoanei juridice în care au fost implicați trainerul/ii propuși și competențele tehnice ale acestora; 
  1. CV-urile trainerului/rilor1 ce urmează a fi antrenați în activitatea vizată, unde va fi descrisă experiența acestuia/acestora; 
  1. Minim două scrisori de referință din ultimii 3 ani pe activități similare și alte anexe relevante; 
  1. Planul de efectuare a activităților, metodologia propusă și termenii estimativi de realizare; 
  1. Oferta de preț per serviciul prestat, în MDL, personalizată și care va include: 
  1. oferta de preț va fi elaborată în detaliu, incluzând obligatoriu toate costurile asociate desfășurării:  – – training-urilor tematice (arenda sală, transport, servicii de catering, consumabile, etc.); 
  • vizitelor de studiu (transport, servicii de catering, consumabile, etc.); 
  1. prețul fix, cu indicarea sumei fără TVA și mențiunea dacă este sau nu plătitor de TVA, 
  1. datele de contact (companie, adresa sediului oficial, adresa de corespondență, adresa de e-mail, datele persoanelor de contact, numărul de telefon), 
  1. declarația de conformitate2 cu următoarele anexe: 
  1. extras din registrul de stat cu termenul de cel mult 1 an de la data eliberării acestui; 
  1. certificat privind lipsa datoriilor față de bugetul național la data depunerii dosarului.

Termenul limită de depunere a dosarelor: 12 august 2024

Dosarul trebuie trimis pe adresa de email: procurements@solidarityfund.md, cu titlul „Oferta Organizare și desfășurare training-uri și vizite de studiu”

NB! Întrebările referitoare la achiziție pot fi expediate pe adresa de email: procurements@solidarityfund.md, nu mai târziu decât cu 5 zile înainte de expirarea termenului de depunere a dosarului.  

Răspunsurile vor fi publicate la categoria Q&A, cu 3 zile înainte de expirarea termenului de depunere a dosarului.