Întrebări și Răspunsuri despre Anunțul de achiziție privind Selectarea prestatorilor de servicii de Design și machetare și de Imprimare a materialelor de vizibilitate
În cadrul Anunțului de achiziție privind Selectarea prestatorilor de servicii de Design și machetare și de Imprimare a materialelor de vizibilitate, echipa Solidarity Fund PL în Moldova a primit câteva întrebări, pe care le indicăm mai jos.
Întrebare 1:
Bună ziua,
Cu privire la tenderul „Oferta Servicii de Machetare și Design”, vă rog să ne oferiți mai multe detalii.
Pentru evaluarea corectă a ofertei solicităm specificații mai clare și anume:
LOT 1
- Identitatea vizuală include producerea logo-ului și animarea acestuia? Câte opțiuni se solicită?
- Câte pagini va avea brandbook-ul? Cine va furniza conținutul pentru brandbook cu descrierea proiectului și statistici?
- Câte autocolante (stikere) trebuie produse?
- Câte postări pentru Facebook trebuie să fie proiectate?
- Ce semnifică panoul informativ pentru viitorii beneficiari?
- Ce înseamnă servicii de proiectare generală?
LOT 2
Costul va include doar serviciul de tipar sau și costul produselor enumerate în lot 2?
Și, de asemenea, întrebări generale:
Cum se va efectua plata, în ce etape?
Care este ordinea și prioritatea sarcinilor?
Care sunt termenele de îndeplinire a sarcinilor?
Cine este responsabil pentru acceptarea lucrării?
Merci mult.
Răspuns 1:
LOT 1:
- Identitatea vizuală nu include producerea logoului. Producerea unui pattern distinctiv, însă, va fi solicitată.
- Brandbookul va include următoarele: pagina de intro și outro, cuprinsul, patternul și utilizarea lui, culorile de bază în materialele ce vor fi produse în cadrul proiectului, fontul propus (typography) și utilizarea lui, pagini cu exemplificarea identității proiectului pe diverse materiale (roll-up 1m pe 2m; photowall, flyer/leaflet sau broșură, carnet, stickere, foaie cu antet, template pentru comunicat de presă, eco bag, template pentru cover de pagină Facebook, template pentru imaginea de fundal în Zoom sau Teams, template powerpoint, panou informativ și linkuri către toate aceste fișiere). Deși includerea descrierii proiectului și statisticii, din experiența organizației, nu a fost prevăzută de inclus în brandbook, echipa de Comunicare va oferi suport la necesitate.
- Pentru început, vor fi produse cel puțin 200 de stickere.
- Dacă vorbim de tipuri de postări Facebook, după cum am indicat în anunț, vom avea nevoie de cover de pagină Facebook, postare orizontală sau pătrată după cele mai recente dimensiuni. Dacă pe parcursul proiectului vor fi necesare alte tipuri de postări, acestea vor fi solicitate separat în categoria de livrabil nr. 21 din LOT 1 „Servicii Generale de design pe oră”
- Panoul informativ pentru beneficiari este panoul amenajat la zona unde a fost făcută intervenția cu suportul proiectului. Pe acest panou, indicăm donatorii, impementatorii, informație despre proiect, disclaimer, bugetul utilizat.
- Probabil, aveți în vedere „Servicii generale de design pe oră”. Acestea presupun ca, pe parcursul celor patru ani de proiect, atunci când avem nevoie de un serviciu de design care nu este inclus în LOT-ul din anunț, să-l putem solicita și serviciile să fie achitate pe ora de lucru, nu pe produs.
LOT 2
- Costul va include atât serviciul de tipar, cât și costul produselor, enumerate în LOT 2.
- Plata se va efectua după semnarea actului de predare-primire și la livrarea facturii.
- Dezvoltarea identității vizuale și a produselor din brandbook, precum și însuși brandbookul, este prioritatea. Însă, echipa de Management, împreună cu echipa selectată, stabilesc ordinea și prioritatea sarcinilor.
- Termenii de îndeplinire a sarcinilor se stabilesc împreună cu echipa selectată. Se dorește ca din ambele părți să fie totul executat în termeni utili și eficienți.
- Echipa de Comunicare a organizației este responsabilă pentru acceptarea lucrărilor. Aceasta le coordonează cu echipa de Management pentru a obține un feedback cât mai aproape de necesitățile echipei.
Întrebare 2
Bună ziua.
Companie noastră este interesată în participarea în cadrul tenderului Dvs.
Ați putea să ne spuneți cantitatea orientativă de stickere, mape, agende, torbe, sticle etc, pentru că prețul diferă în dependență de cantitatea necesară de produse?
Mulțumim!
Răspuns 2
Cantitatea orientativă de stickere, mape, agende, torbe, sticle ș.a., pentru început, ar fi de 200 de bucăți per produs.
Amintim că Termenul limită de depunere a dosarelor: 08.09.2025, ora 12:00. Toate detaliile le găsiți în Termenii de referință ai Anunțului de achiziție.