logo-loader
Achiziții

Căutăm un coleg/o colegă nouă în echipa de PR & Comunicare

Vizite: 1126
Data publicării: 12.10.2020

Scopul poziției va consta realizarea eficientă a tuturor activităților de comunicare și vizibilitate în vederea atingerii obiectivelor organizaționale.

Sarcini și responsabilități:

• Elaborează și redactează materiale informative și de comunicare;

• Împreună cu managerii de proiect asigură implementarea activităților de proiecte, din perspectiva comunicării (poze, materiale de PR, elemente de vizibilitate etc.);

• Însoțește echipele de proiect la evenimente organizate la nivel local (pe teritoriul Republicii Moldova, la necesitate și peste hotare);

• Implementează strategia de comunicare a organizației;

• Asigură elaborarea articolelor și publicarea acestora pe pagina web a organizației;

• Gestionează pagina web a organizației;

• Gestionează pagina de Facebook, Twitter, Instagram;

• Elaborează comunicate de presă;

• Stabilește contacte în rândul jurnaliștilor și dezvoltă/menține o bază de date actualizată a acestora;

• Aduce la cunoștința echipei despre evenimentele la care organizația este interesată sau are un avantaj în a participa;

• Sprijină participarea reprezentanților organizației la evenimente externe de promovare;

• Dezvoltă și monitorizează mesaje și informații privind organizația și programele noastre;

• Păstrează și arhivează (fizic și electronic) corespunzător documentația generată de îndeplinirea atribuțiilor.

Competențe și calificări necesare:

• Studii în comunicare / relații publice / marketing / științe sociale / jurnalism;

• Experiență în domeniu de minim patru (4) ani;

• Responsabilitate, punctualitate și adaptabilitate;

• Spirit de echipă și inițiativă;

• Conceperea și transmiterea mesajelor coerente către grupurile țintă;

• Bune abilități organizatorice;

• Comunicarea fluentă în limba română, rusă și engleză;

• Utilizarea calculatorului la nivel avansat;

• Operare cu instrumente de dezvoltare a materialelor de PR (infografice, spoturi video, newsletter etc.);

• Experiență în gestionarea paginilor web pe platforma Word Press.

Avantaje:

• cunoștințe tehnice privind Word Press;

• experiență în cadrul organizațiilor neguvernamentale și în cadrul proiectelor de dezvoltare locală;

Durata contractului: contractul pe durata determinată cu posibilitate de prelungire

Implicarea: normă deplină

Dosarul de aplicare va cuprinde următoarele documente:

• Curriculum Vitae;

• Scrisoare de intenție.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită dosarul pană la data de 2 noiembrie 2020, ora 09:00, la adresa de e-mail: hr@solidarityfund.md

Vă rugăm să menționați la Subiect „Dosar pentru poziţia de Specialist relații publice și comunicare”. Vor fi contactaţi doar candidaţii selectaţi pentru interviu.

*Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Solidarity Fund PL exclusiv în scopul și procesul angajării. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.