logo-loader
Achiziții

Vino în echipă ca specialist/ă suport IT

Vizite: 507
Data publicării: 18.05.2021

Specialistul/-a se va ocupa de toate aspectele operaționale și tehnice ale componentelor hardware și software, precum și alte instalări IT pentru angajați și sediul Organizației. În colaborare cu echipa IT din Polonia, specialistul/-a suport IT va asigura funcționarea eficientă a sistemelor de utilizatori și va asista la rezolvarea solicitărilor de suport hardware și software din partea colegilor, în persoană și la distanță (telefonic sau în scris). Ocazional, specialistul/-a va oferi asistență și consultanță colaboratorilor externi și partenerilor locali ai Organizației.

Ce vei face tu:  

  • Oferi suport angajaților, atât în persoană, cât și la distanță, ca prim punct de contact pentru probleme și soluții de IT;
  • Răspunzi solicitărilor ex-prompte (în timpul orelor de lucru) în caz de neregularități în funcționarea sistemelor IT, oferind asistență în diagnosticarea și corectarea acestora;
  • Ești responsabil/ă de procesul de onboarding și de handover din punct de vedere IT al angajaților – asiști la crearea/suspendarea conturilor de utilizator, coordonezi predarea echipamentului, orientezi noii angajați în utilizarea sistemelor și a serviciilor de IT ale Organizației;
  • Asiguri respectarea în permanență a procedurilor și proceselor de IT ale Organizației, oferind îndrumare și instructaj suplimentare acolo unde va fi cazul;
  • Cercetezi și testezi noi metode de a îmbunătăți și spori productivitatea sistemelor informaționale în cadrul Organizației;
  • Gestionezi atribuirea licențelor Zoom angajaților la cerere;
  • Stabilești relații bune de colaborare cu toate unitățile și membrii acestora, identifici orice noi necesități ale acestora în materie de IT și le transmiți echipei IT din Polonia;
  • Efectuezi regulat (min. 2x pe an) auditul componentelor hardware și software existente, pentru a le monitoriza perfomanța, în colaborare cu specialistul senior de securitate IT;
  • Inventariezi periodic echipamentele, consumabilele și alte bunuri IT aflate în proprietatea Organizației;
  • Constați deficiturile de hardware și software sau necesitățile de înlocuire a acestora, cercetezi cele mai convenabile opțiuni de pe piață și coordonezi procesul de achiziție, împreună cu echipa IT din Polonia;
  • Intermediezi comunicarea cu furnizorii de servicii și bunuri IT la nivel local.

Ce căutăm noi:  

  • Experiență anterioară într-un rol de suport IT; 
  • Bună înțelegere a sistemului de operare Windows 10 și a suitei de aplicații Microsoft 365; 
  • Cunoștințe de bază de configurare și depanare hardware, inclusiv imprimante; 
  • Abilități de diagnosticare a problemelor, abordare metodică și strategică pentru rezolvarea acestora, precum și bune capacități de documentare; 
  • Ești la curent cu cele mai noi tendințe din domeniul IT;
  • Personalitate comunicativă, orientată spre client; 
  • Capacitatea de a comunica jargon tehnic de IT în termeni simpli, cu un nivel potrivit de asertivitate;  
  • Lucrezi eficient sub presiune atât în echipă, cât și pe cont propriu, cu atenție sporită la detalii; 
  • Respectarea securității și confidențialității tuturor informațiilor, sistemelor și echipamentelor Organizației; 
  • Fluent/ă în limba română, nivel mediu de limba engleză – scris și conversațional (cunoștințele de rusă și/sau poloneză vor constitui avantaj).  

Ce îți oferim:  

  • Pachet salarial atractiv; 
  • Program de lucru flexibil, în funcție de necesități; 
  • Proces continuu de coaching și mentorat, cu experți internaționali în domeniu; 
  • Oportunitatea de a co-crea și pilota instrumente inovative de IT; 
  • Mediu de lucru dinamic și prietenos, în care te vei simți apreciat/ă; 
  • Organizație internațională stabilă, cu lungă experiență în sfera dezvoltării locale.  

Cum aplici:  

Persoanele interesate sunt invitate să trimită un CV (max. 4 pagini) și o scrisoare de intenție (nu mai mult de 1 pagină) la adresa de email: hr@solidarityfund.md, cu mențiunea Angajare – Specialist/ă suport IT

Așteptăm aplicația ta până pe 7 iunie 2021, ora 23:59 . Doar persoanele preselectate vor fi invitate la interviu. 

Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Solidarity Fund PL exclusiv în scopul și procesul angajării pe poziția de Specialist/ă suport IT. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.