Întrebări și răspunsuri în legătură cu Anunțul de achiziții privind Serviciile de audit financiar intermediar și final pentru proiectul „EU4Moldova Rezilientă: Stat sigur, comunități puternice”
Pentru mai multe detalii, accesați Anuțul de achiziții privind Serviciile de audit financiar intermediar și final pentru proiectul „EU4Moldova Rezilientă: Stat sigur, comunități puternice”.
Q1: În contextul procesului de tender organizat pentru selectarea unei companii de audit, dorim să ne exprimăm interesul de a participa și de a vă propune o ofertă personalizată, aliniată cerințelor proiectului.
Pentru a putea formula o propunere tehnică și financiară cât mai relevantă, am aprecia dacă ne-ați putea furniza informații privind bugetul aproximativ al cheltuielilor aferente perioadei de implementare a proiectului „EU4Moldova Reziliență: Stat sigur, comunități puternice” (EU4MR).
Vă mulțumim anticipat și așteptăm cu interes un răspuns din partea dumneavoastră.
A1: Proiectul „EU4Moldova Reziliență: Stat sigur, comunități puternice” (EU4MR) are un Buget total în valoare de 9,5 mln EUR și este planificat pentru o perioadă de implementare de 1,5 ani. Mai multe detalii despre Proiect puteți găsi în articolul dat de pe site: https://solidarityfund.md/uniunea-europeana-investeste-95-milioane-de-euro-pentru-cresterea-rezilientei-republicii-moldova/
Q2: In legatura cu tenderul deschis privind achizitia serviciilor de audit al proiectului „EU4Moldova Rezilientă: Stat sigur, comunități puternice” am dori sa ne furnizati mai multe detalii despre:
Total fonduri receptionate si cheltuite în cadrul proiectului „EU4Moldova Rezilientă: Stat sigur, comunități puternice” pentru perioada 15.05.2024-14.05.2025 și total fonduri prognozate pentru perioada perioada Q1 – Q2 2026.
A2: Proiectul „EU4Moldova Reziliență: Stat sigur, comunități puternice” (EU4MR) are un Buget total în valoare de 9,5 mln EUR, și este planificat pentru o perioadă de implementare de 1,5 ani. Pentru perioada supusă auditului intermediar, valoare estimativă a cheltuielilor este de aproximativ 2,2 mln EUR. Pentru auditul final estimăm cheltuieli în valoare de 7,3 mln EUR.
Q3: Am analizat solicitarea Dvs. de ofertă, iar pentru a vă putea transmite o propunere din partea companiei noastre, am dori să concretizăm următoarele aspecte:
1. Bugetul proiectului
2. Numărul de angajați implicați
3. Tipul de cheltuieli
Totodată, dorim să vă întrebăm dacă este posibil să negociem un termen limită pentru depunerea raportului, astfel încât acesta să fie transmis până la data de 11 iulie 2025 pentru prima perioadă de raportare.
A3: 1. Proiectul „EU4Moldova Reziliență: Stat sigur, comunități puternice” (EU4MR) are un Buget total în valoare de 9,5 mln EUR, și este planificat pentru o perioadă de implementare de 1,5 ani.
- În cadrul proiectului sunt implicați direct în jur de 25 angajați.
- Bugetul proiectului include categorii de cheltuieli precum: costuri de personal, achizitii de bunuri și servicii, contracte de consultanță, sub-granturi, costuri de deplasare, costuri administrative
Vă informăm că, din motive operaționale și în conformitate cu cerințele de raportare către finanțator, avem nevoie ca raportul de audit intermediar să fie finalizat și transmis până la data de 04.07.2025.
Q4: Pentru prezentarea ofertei de audit aferentă concursului de selectare a unei companii care să efectueze auditul proiectului ,,EU4Moldova Rezilientă: Stat sigur, comunități puternice” vă rugăm să ne oferiți următoarele informații:
- Bugetul proiectului;
- Termenul limită de prezentare a raportului de audit financiar final;
- Nr. de angajați implicați în implementarea proiectului și nr. de contracte de prestări servicii;
A4: Proiectul „EU4Moldova Reziliență: Stat sigur, comunități puternice” (EU4MR) are un Buget total în valoare de 9,5 mln EUR, și este planificat pentru o perioadă de implementare de 1,5 an.
- Din motive operaționale și în conformitate cu cerințele de raportare către finanțator, avem nevoie ca raportul de audit intermediar (varianta finală) să fie finalizat și transmis pînă la data de 04.07.2025.
- În cadrul proiectului sunt implicați direct în jur de 25 angajați. Pînă în prezent au fost semnate aproximativ 40 contracte (vînzare cumpărare, prestări servicii, finanțere,etc) Estimăm că numărul acestora va crește pînă la finalul proiectului, însă nu putem anticipa cu exacticitate volumul total de contracte viitoare.