Întrebări și Răspunsuri privind apelul cu privire la contractarea serviciilor de comunicare strategică și marketing pentru promovarea Produsului de Finanțare „FACEM Investiții BGK” în cadrul Proiectului de Asistență Tehnică
Mai multe detalii despre Apelul privind selectarea Serviciilor de comunicare strategică și marketing pentru promovarea Produsului de Finanțare „FACEM Investiții BGK” în cadrul Proiectului de Asistență Tehnică, puteți găsi aici.
Mai multe detalii despre Apelul privind de achiziție privind organizarea și desfășurarea trainingurilor și vizitelor de studiu, dedicate dezvoltării abilităților antreprenorilor locali, puteți găsi aici.
- Ce include și care este volumul servicilor de traducere presupuse de achiziție.
Volumul exact al materialelor care vor necesita traducere nu este definit în acest moment, însă acestea vor include comunicate de presă, studii de caz, broșuri, rapoarte și materiale promoționale. Detalii suplimentare vor fi oferite pe măsură ce campania avansează.
- Ce presupune instruirea pentru echipa de proiect?
Se estimăm că la instruirea pentru echipa de proiect vor participa aproximativ 7-10 persoane din echipa Solidarity Fund PL în Moldova și ODA. Instruirile vor include atât canale și instrumente de comunicare, cât și aspecte legate de comunicarea strategică și dezvoltarea materialelor promoționale. Menținem o preferință pentru o combinație de sesiuni teoretice și practice, pentru a asigura un transfer de cunoștințe cât mai eficient.
- Care va fi sursa informațiilor pentru realizarea studiilor de caz?
O parte din informații va fi furnizată de către organizație din proiectele ce se implementeaza și din colaborările existente. Totodată, vom aprecia și sugestiile sau recomandările bazate pe cercetări externe, pentru a adăuga valoare suplimentară studiului/studiilor.
- Ce tip de broșuri informaționale este planificat?
Ne dorim ca broșurile să includă atât detalii despre produsul de finanțare și beneficiile acestuia, cât și despre oportunitățile de investiții și exemple de succes. Frecvența de realizare a broșurilor poate fi trimestrială sau chiar anuala, in functie de necesitati.
- Ce tip de evenimente urmează a fi organizate în cadrul proiectului?
Estimăm organizarea evenimentelor majore de lansare și închidere, cu o participare de aproximativ 50-100 de persoane la fiecare. Vor participa și invitați internaționali, în special reprezentanți ai BGK, parteneri de implementare și finanțatori.
- Cum vor arăta trainingurile tematice (audiență, număr, materiale)?
Audiența principală va fi formată din reprezentanți ai băncilor comerciale, antreprenori, institutii sectoriale, autoritati centrale și parteneri de implementare. Estimam livrarea a 10 training-uri tematice, durata fiecarei sesiuni se va preciza de trainerii contractati si de complexitatea temei abordate. Training-urile vor fi destinate unor grupuri de 35-40 de participanți.
- Ce presupun vizitele de studiu?
Vizitele de studiu vor implica întâlniri cu instituții financiare/de suport in afaceri/antreprenori din alte țări și exemple de bune practici în tranziția energetică. Locațiile nu sunt încă definitiv stabilite (cu siguranta state din UE), însă obiectivele vor fi schimbul de cunoștințe și explorarea de modele aplicabile în contextul național. La fel, asteptarea este ca compania contractata care va oferi servicii de comunicare si marketing sa participe și să se implice cu idei la conceptualizarea agendelor atât pentru vizite, cât și pentru evenimentele planificate în cadrul proiectului.
- Ce alte tipuri de evenimente ar putea fi organizate în cadrul proiectului?
Formatul evenimentelor vor include sesiuni de informare, workshopuri combinate cu training-uri și conferințe. Se estimează 2 conferinte, 10 training-uri tematice, si la necesitate, alte forme de evenimente in functie de unele interventii pe care nu putem sa le anticipam la acest moment.
- Cine și cum va acoperi componenta logistică în organizarea evenimentelor?
Toate costurile de logistică vor fi gestionate separat de către organizație. Cu toate acestea, implicarea echipei companiei contractate este esențială pentru a oferi sugestii referitoare la locațiile relevante pentru evenimente, tipurile de catering adecvate și recomandări de furnizori profesioniști pentru echipamente tehnice și servicii de traducere/interpretare, bazate pe experiența anterioară pe piață.