Întrebări Și Răspunsuri Privind Organizarea Și Desfășurarea Trainingurilor Și Vizitelor De Studiu Dedicate Dezvoltării Abilitaților Antreprenorilor Locali
Mai multe detalii despre Apelul privind de achiziție privind organizarea și desfășurarea trainingurilor și vizitelor de studiu, dedicate dezvoltării abilităților antreprenorilor locali, puteți găsi aici.
1. Câte ore durează instruirea?
Recomandăm ca instruirile să fie de cel puțin 4 ore pe zi pentru a asigura o pregătire adecvată a participanților. Organizarea și facilitarea acestora vor trebui să fie suficient de cuprinzătoare pentru a dezvolta abilitățile a 15-20 antreprenori locali în domenii relevante.
2. În ce constau vizitele de lucru?
Vizitele de studiu vor fi organizate pe teritoriul Republicii Moldova pentru 15-20 antreprenori locali. Acestea vor oferi oportunități avansate de învățare pentru beneficiarii cu un nivel mai ridicat de experiență și interes în domeniile preselectate. Vizitele vor include vizitarea unor locuri reprezentative pentru domeniile respective și întâlniri cu experți sau practicieni locali. Bugetul pentru aceste vizite trebuie să prevadă toate aspectele de logistică necesare, inclusiv transportul, cazarea, mesele și alte cheltuieli conexe.
3. Care ar fi tematicile de predare?
Tematicile exacte ale training-urilor și vizitelor de studiu vor fi stabilite ulterior în colaborare cu Solidarity Fund PL în Moldova, având la bază domeniile de activitate ale beneficiarilor Fondului de Dezvoltare Locală LEADER-UE 3.0. Totuși, aplicantul va trebui să propună o listă formată din 10 tematici relevante pentru beneficiarii fondului, bazându-se pe tendințele actuale de piață și nevoile specifice ale antreprenorilor locali. Această listă va fi evaluată pentru a asigura că tematicile propuse sunt inovative și utile pentru dezvoltarea competențelor beneficiarilor.
4. Aveți careva modele de acte după care am trebui să ne conducem la depunerea dosarului pentru a participa la achiziție?
La dosar, singurul document pentru care este specificat un model anume este Declarația de conformitate, care trebuie descărcată și completată. Atenție, Declarație nu este considerată livrată, dacă aceasta nu conține răspuns la toate întrebările și/sau lipsesc anexele.
Celelalte documente solicitate în dosar (licență/autorizație de activitate, portofoliu, CV-uri, scrisori de referință, planul de efectuare a activităților, oferta de preț) pot fi depuse în formă liberă, nefiind specificat un model anume.
5. Dacă în Extrasul din registrul de stat nu au survenit modificări, poate acesta fi prezentat cu termen mai mare de 1 an, conform cerințelor din Termenul de Referință?
Nu, chiar dacă Extrasul nu a suferit modificări, acesta trebuie să aibă termen de valabilitate de cel mult 1 an de la data eliberării.