logo-loader
Achiziții

ANGAJĂM – Office Manager

Vizite: 524
Data publicării: 21.06.2021

Descrierea jobului: sprijin în organizarea proceselor și activităților din cadrul Solidarity Fund PL în Moldova  

Tip job: Full-time

Tipul contractului: Contract individual de muncă  

Durata contractului: Contractul pe durata determinată cu posibilitate de prelungire  

Limbi de lucru: română, rusă, engleză  

Sarcini și responsabilități:  

  • Activități de administrare a oficiului; 
  • Recepționarea apelurilor și gestionarea poștei electronice; 
  • Gestionarea documentelor, evidența corespondenței și registrelor interne; 
  • Organizarea achizițiilor de bunuri, lucrări și servicii pentru necesitățile organizației. 
  • Pregătirea materialelor necesare pentru utilizarea în cadrul atelierelor de lucru, seminarelor, vizitelor de studiu, deplasărilor în teren etc.; 
  • Suport în definitivarea documentelor interne, elaborarea scrisorilor și asigurarea evidenței acestora în cadrul organizației; 
  • Alte activități de logistică, management organizațional etc. 

Oportunități:  

  • Mediu dinamic și încurajator pentru învățare și creștere profesională;  
  • Oportunitate de a testa și pilota abordări și instrumente inovative;  
  • Derularea activității într-o echipă deschisă și organizație internațională în continuă dezvoltare. 

 Competențe și calificări necesare:  

  • Studii finalizate, cunoștințe solide PC (MS Office, internet, email); 
  • Aptitudini deosebite de comunicare interpersonala, organizare a spatiului de lucru, managementul timpului si lucrul cu documente; 
  • Experiența de lucru într-o poziție similara (avantaj); 
  • Adaptarea la situații noi, rezistență la complexitatea muncii; 
  • Utilizarea rațională și eficientă a timpului de muncă, în funcție de priorități; 
  • Abilități de a lucra independent și în echipă; 
  • Responsabilitate și punctualitate; 
  • Implicare și entuziasm. 

Dosarul de aplicare va conține:  

  1. CV-ul actualizat;  
  2. O scrisoare de intenție (max. 1 pag.) în care aplicantul va răspunde la următoarele întrebări: 
    – Cum experiența dvs. profesională corespunde sarcinilor poziției? 
    – De ce ați dori să activați în poziția propusă?  

Procedura de aplicare:

Persoanele interesate vor transmite dosarul de aplicare (CV și scrisoarea de intenție) în format electronic, la adresa de e-mail  hr@solidarityfund.md  cu mențiunea subiectului mesajului: Office Manager 

Termenul limită de depunere a dosarelor: 29 iunie 2021, ora locală 09:00

 Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.  


Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Solidarity Fund PL în Moldova exclusiv în scopul și procesul angajării, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.