În ultimii 2 ani Solidarity Fund PL în Moldova s-a dezvoltat considerabil din punct de vedere instituțional și a conceptualizat noi direcții de dezvoltare. În acest context organizația este în creștere, inclusiv din perspectiva extinderii echipei. Organizația este în procesul de reorganizare, în octombrie a intrat în vigoare noua organigramă si a fost identificată necesitatea atragerii unui specialist cu experiență în procesul de reorganizare, gestionarea echipei și dezvoltarea profesională a angajaților. La moment dat echipa are aproximativ 40 de angajați.
Oferirea suportului managementului Solidarity Fund PL în Moldova în procesul de reorganizare prin introducerea unor politici și practici de dezvoltare și buna gestionare a echipei.
La această etapă, va fi realizată verificarea cerințelor formale. Aceasta include examinarea corespunderii dosarului cu Termenii de Referință, precum și verificarea tuturor componentelor dosarului (CV, scrisoarea de intenție). Evaluarea formală este realizată de Specialistul Junior Resurse Umane. La această etapă sunt selectate CV-urile care întrunesc toate cerințele formale.
Candidații la interviu sunt selectați în funcție de calitatea dosarului. În cadrul interviului, condus de minim 3 evaluatori, vor fi verificate informațiile în contextul funcției vacante anunțate, prezentate de candidat în CV și scrisoarea de intenție. Se va ține cont de competențele, motivația și atitudinea candidatului față de cultura organizațională a Solidarity Fund PL în Moldova.
La recomandarea echipei de recrutare, Directorul de Țară va selecta una sau mai multe persoane pentru următoarea etapă a procesului de recrutare – al doilea interviu. Acesta va fi condus de către Directorul de Țară și/sau Directorul Adjunct, după caz. Al doilea interviu va constitui ultima etapă a procesului de recrutare.