logo-loader
Carieră

Termen extins: Solidarity Fund PL în Moldova angajează Ofițer Tehnic

25 octombrie 2024
Vizite: 122

Context:

Solidarity Fund PL în Moldova (SFPL în MD) este o reprezentanță a Solidarity Fund PL — o fundație a Trezoreriei de Stat, gestionată și cofinanțată de Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Polone, care a fost înființată cu scopul de a mobiliza cooperarea poloneză pentru dezvoltare. Reprezentanța SFPL în MD este activă din 2013 și este formată dintr-o echipă de peste 50 de persoane care implementează soluții sistemice pentru stimularea dezvoltării locale, având misiunea de a crea un mediu comun de siguranță, libertate, și prosperitate pentru oamenii din Moldova. Începând cu februarie 2023, organizația  a obținut certificarea Comisiei Europene (EU Pillar Assessment), astfel devenind partener de implementare pentru Comisia Europeană în cadrul managementului indirect.

Activitatea noastră este orientată spre o nouă perspectivă de cooperare pentru dezvoltare în care oamenii din Moldova contribuie la dezvoltarea comunităților reziliente. Implicarea oamenilor și adaptarea instrumentelor de dezvoltare la necesitățile reale din teritoriu stă la baza abordării noastre de lucru, menită să consolideze capitalul de încredere socială întru binele comunităților locale. Prin dialog și cooperare cu partenerii la nivel local, regional și central, venim în sprijinul conceptualizării și implementării politicilor publice, valorificând potențialul societății moldovenești. Împreună cu oamenii din satele și orașele din Moldova realizăm programe și proiecte, stimulând procese de dezvoltare și contribuind astfel la îmbunătățirea calității vieții cetățenilor.

Pentru mai multe detalii despre activitatea organizației, accesați https://solidarityfund.md/ 

Scopul poziției:

Asigurarea bunei implementări și realizări a proiectelor de construcție din cadrul Solidarity Fund PL în Moldova.

Sarcini și responsabilități:

  • Participă la procesul de planificare și operaționalizare a proiectelor de construcție;
  • Asigură desfășurarea construcțiilor în conformitate cu prevederile legii calității nr.721 din 02.02.1996, hotărârii guvernului nr.361 din 25.06.1996 cu privire la asigurarea calității construcțiilor și normativele în vigoare, precum și cu normele tehnice;
  • Gestionează, revizuie și aprobă documentația tehnică, planurile tehnice, documentația proiectelor;
  • Supervizează și coordonează activități tehnice și execuția lucrărilor în teren conform planului proiectelor de construcție;
  • Asigură respectarea specificațiilor tehnice și a standardelor de calitate a lucrărilor de construcție;
  • Monitorizează progresul lucrărilor de construcție și efectuează inspecții tehnice regulate prin deplasarea în teren (localitățile din Republica Moldova);
  • Monitorizează executarea corespunzătoare a activităților de către partenerii de implementare;
  • Identifică probleme tehnice apărute pe parcursul proiectelor de construcție și propune/întreprinde acțiuni pentru soluționarea acestora;
  • Verifică rapoartele recepționate de la partenerii de implementare conform procedurilor interne și raportează progresul lucrărilor către echipa de management de proiect;
  • Participă la desfășurarea activităților logistice, organizatorice, de achiziții, etc., necesare în cadrul proiectelor de construcție;
  • Colaborează cu echipele de proiect pentru a asigura livrarea la timp și în buget a proiectelor de construcție;
  • Alte activități relevante poziției.

Oportunități:  

  • Derularea activității într-o echipă deschisă și organizație internațională în continuă dezvoltare;
  • Posibilități de creștere profesională și dezvoltare continuă;
  • Oportunitatea de a explora și implementa instrumente și abordări inovative.

Competențe și calificări necesare:

  • Studii superioare, calificări profesionale în domeniul construcțiilor sau arhitecturii;
  • Experiență de lucru ca Responsabil Tehnic de minim 3 ani;
  • Experiență în supravegherea tehnică a lucrărilor de construcție a unor obiecte de menire socială (construcție noua) cu costul de cel puțin 2000000 MDL per obiect, în ultimii 5 ani;
  • Experiență de lucru în proiecte finanțate de Uniunea Europeana;
  • Fluență în limba română, cunoștințe de limba engleză (nivel B1/B2) și limba rusă (nivel B1/B2), atât scris, cât și conversațional, cunoașterea limbii poloneze constituie un avantaj;
  • Cunoștințe avansate și experiență de lucru cu MS Office (Word, Excel, PPT etc.);
  • Experiență de muncă cu comunitățile locale, constituie un avantaj;
  • Responsabilitate, respectarea normelor/regulilor, lucru în echipă și comunicare asertivă;
  • Flexibilitatea de a lucra într-un mediu de schimbare și dinamic și capacitatea de a prioritiza sarcinile în funcție de necesitățile din cadrul proiectului/organizației.

Procedura de aplicare:

Persoanele interesate vor transmite dosarul de aplicare (CV, scrisoarea de intenție) în format electronic până la data de 14 noiembrie 2024, ora locală 23:59 la adresa de email hr@solidarityfund.md, menționând la subiect „Ofițer Tehnic”.

Procedura de selecție și evaluare

1. Evaluarea formală

La această etapă, va fi realizată verificarea cerințelor formale. Aceasta include examinarea corespunderii dosarului cu Termenii de Referință, precum și verificarea tuturor componentelor dosarului (CV, scrisoarea de intenție). Evaluarea formală este realizată de Specialistul Junior Resurse Umane. La această etapă sunt selectate CV-urile care întrunesc toate cerințele formale.

2. Interviuri preliminare

Candidații la interviu sunt selectați în funcție de calitatea dosarului. În cadrul interviului, condus de minim 3 evaluatori, vor fi verificate informațiile în contextul funcției vacante anunțate, prezentate de candidat în CV și scrisoarea de intenție. Se va ține cont de competențele, motivația și atitudinea candidatului față de cultura organizațională a Solidarity Fund PL în Moldova.

3. Interviuri de selecție

La recomandarea echipei de recrutare, Directorul de Țară va selecta una sau mai multe persoane pentru următoarea etapă a procesului de recrutare – al doilea interviu. Acesta va fi condus de către Directorul de Țară și/sau Directorul Adjunct, după caz. Al doilea interviu va constitui ultima etapă a procesului de recrutare.