logo-loader
Carieră

Specialist/ă Comunicare și PR

1 aprilie 2024
Vizite: 113

Context

Solidarity Fund PL în Moldova (SFPL în MD) este o reprezentanță a Solidarity Fund PL — o fundație a Trezoreriei de Stat, gestionată și cofinanțată de Ministerul Afacerilor Externe al Republicii Polone, care a fost înființată cu scopul de a mobiliza cooperarea poloneză pentru dezvoltare. Activitatea noastră este orientată spre o nouă perspectivă de cooperare pentru dezvoltare în care oamenii din Moldova contribuie la dezvoltarea comunităților reziliente.

Pentru mai multe detalii despre activitatea organizației, accesați https://solidarityfund.md/.

Scopul poziției

Planificarea eficientă și asigurarea promovării calitative a proiectului EU4 Moldova Resilience – secure state,  resilient communities, implementat de Solidarity Fund PL în Moldova, venind în suport și conlucrând cu Managerul de Proiect. 

Sarcini și responsabilități

  • Elaborarea strategiilor de comunicare în cadrul proiectului implementat de SFPL în MD, în conformitate cu viziunea și abordarea Organizației față de cooperarea pentru dezvoltare și cerințele contractuale ale partenerilor și asigură suport în raportarea către partenerii de dezvoltare; 
  • Elaborarea materialelor de comunicare (articole, știri, istorii de succes, broșuri, infografice etc., în funcție de necesitate) și promovarea activităților realizate în cadrul proiectului implementat, cu suportul managerului de proiect; 
  • Elaborarea articolelor pentru buletinele de știri ale partenerilor de dezvoltare; 
  • Asigurarea suportului în elaborarea video-urilor de informare și promovare a activităților, precum și a istoriilor partenerilor locali în cadrul proiectului, în colaborare cu echipa de proiect și altele.

Oportunități

  • Dezvoltare profesională continuă cu suportul echipei de implementare și a colegelor din PR și Comunicare; 
  • Promovarea și explorarea instrumentelor inovative, implementate în comunitățile locale; 
  • Networking cu partenerii locali și de implementare; 
  • Lucru într-un mediu dinamic, flexibil. 

Competențe și calificări necesare

  • Studii superioare în unul din domeniile relevante (comunicare, relații publice, marketing, științe sociale, jurnalism sau alte domenii conexe);   
  • Experiență în domeniul comunicării de minim 2 ani; 
  • Experiență de lucru în proiecte, inclusiv finanțate de Uniunea European; 
  • Experiență și cunoștințe de operare cu instrumente de design grafic pentru dezvoltarea materialelor de vizibilitate (ex. Canva, Piktochart etc.); 
  • Fluență în limba română, nivel de limba engleză B2/C1– scris și conversațional, nivel de limbă rusă B2/C1– scris și conversațional, cunoașterea limbii poloneze constituie avantaj și atele. 

 

Criterii de evaluare:

  • Studii superioare într-un domeniu relevant, conform ToR –  max. 15 puncte; 
  • Experiență în domeniul comunicării de minim 2 ani – max. 10 puncte; 
  • Experiență de lucru în proiecte, inclusiv finanțate de Uniunea Europeana – max. 10 puncte; 
  • Experiență și cunoștințe de operare cu instrumente de design grafic pentru dezvoltarea materialelor de vizibilitate (ex. Canva, Piktochart etc.) – max. 10 puncte; 
  • Competențe lingvistice conform ToR – max. 10 puncte; 
  • Dosar de aplicare complet – max. 5 puncte. 

Pentru detalii privind procesul de evaluare a candidaților, accesați link-ul. 

Procedura de selecție și evaluare:  

Echipa de recrutare analizează individual conținutul documentelor și concordanța cu ToR și decide lista celor invitați la prima etapă a interviului, iar în unele cazuri, ambele etape ale interviurilor sunt comasate într-un singur interviu.   

Vă informăm că, conform grilei de salarizare a organizației, remunerarea lunară pentru Specialist/ă Comunicare și PR (nivel de calificare – Specialist) constituie de la 23 184,00 până la 29 808,00 MDL brut, în funcție de competențele și experiența candidatului. 

 

Procedura de selecție și evaluare

1. Evaluarea formală

La această etapă, va fi realizată verificarea cerințelor formale. Aceasta include examinarea corespunderii dosarului cu Termenii de Referință, precum și verificarea tuturor componentelor dosarului (CV, scrisoarea de intenție). Evaluarea formală este realizată de Specialistul Junior Resurse Umane. La această etapă sunt selectate CV-urile care întrunesc toate cerințele formale.

2. Interviuri preliminare

Candidații la interviu sunt selectați în funcție de calitatea dosarului. În cadrul interviului, condus de minim 3 evaluatori, vor fi verificate informațiile în contextul funcției vacante anunțate, prezentate de candidat în CV și scrisoarea de intenție. Se va ține cont de competențele, motivația și atitudinea candidatului față de cultura organizațională a Solidarity Fund PL în Moldova.

3. Interviuri de selecție

La recomandarea echipei de recrutare, Directorul de Țară va selecta una sau mai multe persoane pentru următoarea etapă a procesului de recrutare – al doilea interviu. Acesta va fi condus de către Directorul de Țară și/sau Directorul Adjunct, după caz. Al doilea interviu va constitui ultima etapă a procesului de recrutare.