Specialist junior – administrare granturi
Scopul poziției
Asigurarea suportului în desfășurarea și îmbunătățirea proceselor din cadrul Unității de administrare a granturilor a Solidarity Fund PL în Moldova.
Sarcini și responsabilități
- Oferirea de suport în administrarea granturilor implementate de Solidarity Fund PL în Moldova la: redactarea, completarea și actualizarea documentelor, elaborarea bugetelor, a prezentărilor etc.;
- Oferirea de suport în activitățile de achiziții, management financiar, management organizațional;
- Oferirea de suport în elaborarea rapoartelor interne și externe (către partenerii organizației);
- Oferirea de suport echipei Solidarity Fund PL în Moldova cu privire la procedurile de implementare a activităților din cadrul granturilor;
- Alte activități operaționale.
Competențe și calificări necesare:
- Studii superioare în științe administrative, managementul proiectelor sau alte domenii conexe;
- Experiența de lucru într-o poziție similară prezintă un avantaj;
- Abilități de scriere a rapoartelor de activitate. Experiența va constitui un avantaj.
- Abilități de elaborare și lucru cu documentele;
- Nivel avansat (vorbire și scriere) a limbilor română, engelză și rusă. Limba poloneză va constitui un avantaj și altele.
Ce oferim
- Posibilitatea de a lucra atât în birou cât și la distanță (hibrid, după perioada de probă);
- Mediu de lucru plăcut şi motivant, în cadrul unei organizații internaționale;
- Salariu competitiv;
- Oficiu în centrul orașului;
- Posibilități de creștere profesională;
- Posibilitatea participării la training-uri și instruiri din contul organizației.
Note
- Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
- Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Solidarity Fund PL în Moldova exclusiv în scopul și procesul angajării, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.
Procedura de selecție și evaluare
1. Evaluarea formală
La această etapă, va fi realizată verificarea cerințelor formale. Aceasta include examinarea corespunderii dosarului cu Termenii de Referință, precum și verificarea tuturor componentelor dosarului (CV, scrisoarea de intenție). Evaluarea formală este realizată de Specialistul Junior Resurse Umane. La această etapă sunt selectate CV-urile care întrunesc toate cerințele formale.
2. Interviuri preliminare
Candidații la interviu sunt selectați în funcție de calitatea dosarului. În cadrul interviului, condus de minim 3 evaluatori, vor fi verificate informațiile în contextul funcției vacante anunțate, prezentate de candidat în CV și scrisoarea de intenție. Se va ține cont de competențele, motivația și atitudinea candidatului față de cultura organizațională a Solidarity Fund PL în Moldova.
3. Interviuri de selecție
La recomandarea echipei de recrutare, Directorul de Țară va selecta una sau mai multe persoane pentru următoarea etapă a procesului de recrutare – al doilea interviu. Acesta va fi condus de către Directorul de Țară și/sau Directorul Adjunct, după caz. Al doilea interviu va constitui ultima etapă a procesului de recrutare.