logo-loader
Carieră

Specialist(ă) junior în domeniul dezvoltării urbane

9 noiembrie 2021
Vizite: 285

Detalii

Solidarity Fund PL în Moldova oferă suport instituțiilor și actorilor implicați în domeniul dezvoltării urbane din anul 2017. Solidarity Fund PL în Moldova continuă și în anul 2021 să ofere orașelor participante sprijin, motiv pentru care angajăm specilist(ă) junior în domeniul dezvoltării urbane, care se va implica în organizarea activităților.

Scopul poziției

Angajăm Specialist(ă) junior în domeniul dezvoltării urbane, pentru a asigura în continuare buna organizare a activităților.

Sarcini și responsabilități

  • Asigurarea proceselor administrative și logistice în cadrul Unității de Dezvoltare
    Urbană;
  • Coordonarea implementării eficiente a proiectelor de revitalizare urbană/ dezvoltare
    urbană;
  • Comunicarea cu partenerii organizației (facilitatorii locali, autoritățile publice locale,
    agențiile de dezvoltare regională etc.);
  • Pregătirea materialelor necesare în cadrul atelierelor de lucru, seminarelor, vizitelor de
    studiu, deplasărilor în teren etc.;
  • Oferirea asistenței în activitățile de achizițiii, management financiar, management
    organizațional;
  • Organizarea și deplasarea, în caz de necesitate, în vizite de lucru, de monitorizare în
    teren (în orașele implementatoare de proiecte de revitalizare urbană sau alte procese
    conexe);
  • Pregătirea rapoartelor prin colectarea și sistematizarea informațiilor, pregătirea
    tabelelor financiare în conformitate cu procedurile interne ale organizației;
  • Comunicarea cu reprezentanții Rețelei Naționale de Revitalizare Urbană și asistență în
    implementarea activităților din cadrul Rețelei Naționale Urbane, după caz;
  • Alte activități operaționale și management organizațional.

Competențe și calificări

  • Studii superioare în științe administrative, economice, managementul de proiecte /
    afaceri, sociologie, dezvoltare regională sau alte domenii conexe;
  • Experiență de lucru într-o poziție similară min. 1 an.
  • Experiență de lucru în domeniul urbanismului, politicilor urbane și/sau în alte activități
    de dezvoltare urbană prezintă un avantaj;
  • Buna cunoaștere (vorbire și scriere) a limbilor română și rusă. Cunoașterea unor limbi
    de circulație internațională, îndeosebi engleza, prezintă un avantaj;
  • Cunoștințe privind managementul proiectelor prezintă un avantaj;
  • Deschidere spre inovație și abilități de a lucra în circumstanțe dinamice;
  • Abilități de a lucra independent și în echipă;
  • Orientare spre soluții, responsabilitate și tendință de dezvoltare

Note:

  • Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
  • Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Solidarity Fund PL în Moldova exclusiv în scopul și procesul angajării, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.

Procedura de selecție și evaluare

1. Evaluarea formală

La această etapă, va fi realizată verificarea cerințelor formale. Aceasta include examinarea corespunderii dosarului cu Termenii de Referință, precum și verificarea tuturor componentelor dosarului (CV, scrisoarea de intenție). Evaluarea formală este realizată de Specialistul Junior Resurse Umane. La această etapă sunt selectate CV-urile care întrunesc toate cerințele formale.

2. Interviuri preliminare

Candidații la interviu sunt selectați în funcție de calitatea dosarului. În cadrul interviului, condus de minim 3 evaluatori, vor fi verificate informațiile în contextul funcției vacante anunțate, prezentate de candidat în CV și scrisoarea de intenție. Se va ține cont de competențele, motivația și atitudinea candidatului față de cultura organizațională a Solidarity Fund PL în Moldova.

3. Interviuri de selecție

La recomandarea echipei de recrutare, Directorul de Țară va selecta una sau mai multe persoane pentru următoarea etapă a procesului de recrutare – al doilea interviu. Acesta va fi condus de către Directorul de Țară și/sau Directorul Adjunct, după caz. Al doilea interviu va constitui ultima etapă a procesului de recrutare.