logo-loader
Achiziții

Solidarity Fund PL în Moldova angajează Specialist Financiar

Vizite: 473
Data publicării: 11.10.2021

Câteva sarcini și responsabilități:

  • Gestionarea financiară a proiectelor organizației;
  • Pregătirea rapoartelor financiare și prezentarea acestora organizațiilor donatoare;
  • Gestionarea financiară a granturilor oferite;
  • Oferirea suportului beneficiarilor în implementarea granturilor, sub aspect financiar și contabil;
  • Verificarea rapoartelor financiare ale beneficiarilor de granturi;
  • Asigurarea faptului că toate operațiunile contabile și achizițiile sunt realizate în conformitate cu politica organizațiilor donatoare și legislația în vigoare;
  • Contribuirea la conceptualizarea proceselor și elaborarea noilor instrumente financiare în domeniile de implicare ale organizației;
  • Monitorizarea proceselor și inițierea activităților necesare pentru atingerea obiectivelor organizației din domeniul instrumentelor financiare;
  • Alte activități operaționale și management organizațional.

Oportunități: 

  • Mediu dinamic și încurajator pentru învățare și creștere profesională; 
  • Oportunitate de a testa și pilota abordări și instrumente inovative;
  • Derularea activității într-o echipă deschisă și organizație internațională în continuă dezvoltare.

 Competențe și calificări necesare: 

  • Studii superioare (contabilitate/finanțe); 
  • Experiența de lucru în domeniul financiar/contabil al ONG-rilor de minim doi ani; 
  • Experiența de lucru cu donatori străini va constitui un avantaj
  • Cunoașterea legislației în domeniul contabilității și fiscalității;
  • Abilități excelente de interacțiune și comunicare;
  • Abilități de analiză, scriere, raportare; 
  • Abilități de a lucra independent și în echipă;
  • Buna cunoaștere (vorbire și scriere) a limbilor română, rusă și engleză;  
  • Cunoștințe avansate și experiență de lucru cu MS Office (Word, Excel, PPT etc.); 
  • Spirit de inițiativă, orientare spre soluții, responsabilitate și tendință de dezvoltare.

Toate detaliile privind responsabilitățile, livrabilele, cerințele de angajare, procedura de selecție și evaluare sunt disponibile în Termenii de Referință ai acestei poziții.

Dosarul de aplicare va conține: 

  1. CV-ul actualizat; 
  2. O scrisoare de intenție (max. 1 pag.) în care aplicantul va răspunde la următoarele întrebări: 1. Cum experiența dvs. profesională corespunde sarcinilor poziției? 2. De ce ați dori să activați în poziția propusă?

Procedura de aplicare: 

Persoanele interesate vor transmite dosarul de aplicare (CV și scrisoarea de intenție) în format electronic, la adresa de e-mail  hr@solidarityfund.md  cu mențiunea subiectului mesajului: Specialist Financiar

Termenul limită de depunere a dosarelor1 noiembrie 2021, ora locală 09:00. 

Dosarele depuse vor fi evaluate în cadrul unui proces de evaluare în trei etape: 

Etapa 1: Evaluarea formală 

La această etapă, va fi realizată verificarea cerințelor formale. Aceasta include examinarea corespunderii dosarului cu Termenii de Referință, precum și verificarea tuturor componentelor dosarului (CV, scrisoarea de intenție). Evaluarea formală este realizată de Specialistul Junior Resurse Umane. La această etapă sunt selectate CV-urile care întrunesc toate cerințele formale. 

Etapa 2: Prima etapă a interviurilor  

La această etapă de recrutare pot să ajungă mai mulți candidați în funcție de calitatea dosarului primit și de cerințele postului vacant. Interviurile vor fi realizate de o echipă de minimum 3 evaluatori, care este implicată și în analiza și selectarea CV-urilor la etapa precedentă.  

În cadrul interviului vor fi verificate cele mai relevante informații în contextul funcției vacante anunțate, prezentate de candidat în CV și scrisoarea de intenție. Scopul interviului este de a analiza corespunderea competențelor candidatului cu cerințele poziției vacante, precum și motivația și atitudinea acestuia față de cultura organizațională a Solidarity Fund PL în Moldova.  

În caz de necesitate, candidatului i se poate cere să îndeplinească o sarcină suplimentară.  

Etapa 3: A doua etapă a interviurilor 

La recomandarea echipei de recrutare, Directorul de Țară  va selecta una sau mai multe persoane pentru următoarea etapă a procesului de recrutare  – al doilea interviu. Acesta va fi condus de către Directorul de Țară și/sau Directorul Adjunct, după caz. Al doilea interviu va constitui ultima etapă a procesului de recrutare.   

*Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu. 

**Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Solidarity Fund PL în Moldova exclusiv în scopul și procesul angajării, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.