logo-loader
Carieră

Specialist junior în domeniul dezvoltării urbane

28 februarie 2022
Vizite: 191

Scopul poziției

Asigurarea bunei organizări a activităților Solidarity Fund PL în Moldova în domeniul dezvoltării urbane.

Sarcini și responsabilități

  • Asigurarea proceselor administrative și logistice în cadrul Unității de Dezvoltare Urbană;
  • Coordonarea implementării eficiente a proiectelor de revitalizare urbană/ dezvoltare urbană;
  • Comunicarea cu partenerii organizației (facilitatorii locali, autoritățile publice locale, agențiile de dezvoltare regională etc.);
  • Pregătirea materialelor necesare în cadrul atelierelor de lucru, seminarelor, vizitelor de studiu, deplasărilor în teren etc.;
  • Oferirea asistenței în activitățile de achizițiii, management financiar, management organizațional;
  • Organizarea și deplasarea, în caz de necesitate, în vizite de lucru, de monitorizare în teren (în orașele implementatoare de proiecte de revitalizare urbană sau alte procese conexe);
  • Pregătirea rapoartelor prin colectarea și sistematizarea informațiilor, pregătirea tabelelor financiare în conformitate cu procedurile interne ale organizației;
  • Comunicarea cu reprezentanții Rețelei Naționale de Revitalizare Urbană și asistență în implementarea activităților din cadrul Rețelei Naționale Urbane, după caz;
  • Alte activități operaționale.

Competențe și calificări necesare

  • Studii superioare în științe administrative, economice, managementul de proiecte / afaceri, sociologie, dezvoltare urbană regională sau alte domenii conexe;
  • Experiență de lucru într-o poziție similară prezintă un avantaj;
  • Experiență de lucru în domeniul urbanismului, politicilor urbane și/sau în alte activități de dezvoltare urbană prezintă un avantaj;
  • Nivel avansat (vorbire și scriere) a limbilor română și rusă. Cunoașterea unor limbi de circulație internațională, îndeosebi engleza, prezintă un avantaj;
  • Cunoștințe privind managementul proiectelor prezintă un avantaj și altele.

Note

  • Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
  • Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Solidarity Fund PL în Moldova exclusiv în scopul și procesul angajării, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.

Procedura de selecție și evaluare

1. Evaluarea formală

La această etapă, va fi realizată verificarea cerințelor formale. Aceasta include examinarea corespunderii dosarului cu Termenii de Referință, precum și verificarea tuturor componentelor dosarului (CV, scrisoarea de intenție). Evaluarea formală este realizată de Specialistul Junior Resurse Umane. La această etapă sunt selectate CV-urile care întrunesc toate cerințele formale.

2. Interviuri preliminare

Candidații la interviu sunt selectați în funcție de calitatea dosarului. În cadrul interviului, condus de minim 3 evaluatori, vor fi verificate informațiile în contextul funcției vacante anunțate, prezentate de candidat în CV și scrisoarea de intenție. Se va ține cont de competențele, motivația și atitudinea candidatului față de cultura organizațională a Solidarity Fund PL în Moldova.

3. Interviuri de selecție

La recomandarea echipei de recrutare, Directorul de Țară va selecta una sau mai multe persoane pentru următoarea etapă a procesului de recrutare – al doilea interviu. Acesta va fi condus de către Directorul de Țară și/sau Directorul Adjunct, după caz. Al doilea interviu va constitui ultima etapă a procesului de recrutare.